Autopojištění
Povinnému ručení se nevyhnete, ale proč za něj zbytečně přeplácet. V praxi se běžně setkávám s tím, že klienti platí dražší pojistné, než by měli a to dokonce u stejné pojištovny.
Příklad: klient platí na POV za Audi 4 200 kč ročně. Já ho požádám o SPZ, stav KM, roční nájez KM, doladíme možné připojištění a po zadání údajů se klient dozví, že by mohl platiti 3 500kč a to dokonce u stejné pojišťovny, která po něm chce 3 500kč.
Podobně je tomu i u havarijního pojištění. Je sice dobrovolné, ale potřebné. Osobně bych mohl vyprávět.
Po zadání SPZ zjistím parametry vozu, doptám se ne výbavu a zabezpečení, doladíme pojistnou hodnotu vozu a v průměru Vám ušetřím 15% nákladů na pojištění.
Skvélé na tom je, že mám systém, který mě každý rok hlídá, zda se na trhu pro Vás nenajde levnější alternativa a také zda namáte vozidlo pojištěno na zbytečně vysokou částku.